Sunday, October 19, 2008

~Open House Miss Zira~

18/10/2008
Around kul 8a.m. ak
u da smpai college
coz aku de mid term exam M
PW1143(Pengajian Islam)..
So,aku kena prepare 4 exam du
lu baru leh pike nk g enjoy...
exam start around 8.30 till 10.30a.m..
but aku da siap awal..
kul 10a.m aku da kuar dewan exam..
soklan x ar susah..byk pkai otak j
er coz soklan umum..


Sementara menunggu member2 aku yg len kuar dewan..
aku n member2 aku memulakan sesi mencapap kat ruang tetamu...
hehehehhe..biase ar..pantang de camera..xabis2 nk bergambar..


around 11a.m kteorg pun bergerak menuju ke esso coz miss zira akan amek kteorg kat ctu..
yelah,first time nk g umah die,mane ar kteorg taw jln..
setelah menunggu lebih kura
ng stngh jam...
miss zira sampai k
at esso tu..
but sorang dak section aku wat hal..
mat ar nie lambat bebenor..
nyampah aku...kena tunggu die lbh kurang stngh jam..
masing2 menyirap jer coz kena
tggu die..




around kul 12p.m kteorg smpai umah miss zira..
huhhh...xsaba nk mkn...bau nasi ayam da
menyengat kat hidung..
hehehehhehehehe...
setelah duduk2 mkn kuih...kteorg pun ser
bu ar makanan yg ditunggu2..
yelah...lapa gler coz x b
reakfast...
sambil makan sambil mencapap..
so banyak ar gambar2 yg dpt aku snap..
layan jer k...!!!!


perut pun da kenyang..pe lg,mase tuk blik umah ar..
dlm kul 2 kteorg pun gerak menuju ker destinasi masing2..
hehehehhehehe







~THE END~



No comments: