Friday, October 1, 2010

Saya Busy

Yer, saya tau saya salah..

Saya tak update blog, saya tinggalkan blog nie bersawang..

Bukan saya dah xsuke berblogging..

Bukan saya benci blog nie..

Tapi saya bukan sengaja..

Banyak sgt kerja yg harus saya siapkan..

Project + Project + Project + Project

Aduh, semua subject ade PROJECT.. 

Saya pun pening kepala harus siapkan yg mane satu.. 

Itu baru project belum lagi Assignment yg melambak-lambak..

Saya janji saya akan update blog bile kerja saya dah tinggal sikit..

Saya bukan benci dgn semua kerja tu.. Saya suka sebab sy belajar..

Saya Ikhlas terima semua kerja2 tu.. Tp sy xcukup tgn nk wat semua tu..

Sebab hanya sy jer yg tau mengapa sy xcukup tangan..

Sy xnk la heboh2 kat org..

Biar sy pendam sendiri & hanya org2 rapat jer tau.. 

Act, saya pun dah xsabar nak abiskan sem nie..

Nak siapkan semua project & assignment..

Nak study untuk final exam..

Kerna ape??

Sebab saya nak....

..CUTI.. CUTI.. CUTI..

Saya sgt suke perkataan CUTI tu coz sy boleh bermalasan kat rumah..

Otak pun tak beban memikirkan kerja2 bertimbun2..

:: DALAM DIAMKU ::

No comments: