Thursday, January 13, 2011

PARTY ULANGTAHUN BUDIEY.COM KE-4

08.01.11 ~ Aktiviti yg telah dirancang bersama BFF dan teman2 untuk join Party Ulangtahun Budiey.com yang ke-4... Semasa Ulangtahun ke-3, aku juge join parti ini, mmg meriah tp kali ni lebih meriah dgn kemunculan ramai selebriti dan ramai penaja yang turut menjayakan parti ini... Warna tema kali ini adalah hijau pucuk pisang... (^_*)

Sessi pendaftaran di buka pada jam 1.00pm dan parti dimulakan jam 2.00pm... Lbh kurg 120 pembaca Sensasi Selebriti yang join party kali ini... Majlis di hoskan oleh Tuah & Zizi dari Suria FM dan dimulakan dengan bacaan doa oleh Hafiz Hamidun. Kemudiannya, diserikan dengan persembahan artis jemputan dan diselang seli dgn cabutan bertuah. Antara selebriti yang menjayakan Party ini adalah Heliza, Ning Baizura, Sabhi Saddi, Imran Ajmain, Farawahida, Farina dan ramai lagi... Enjoy da pic...

Hadiah Utama untuk cabutan bertuah adalah Blackberry Curve yang dimenangi oleh abgYan... seronok nya... BB Pin plzzz.,... hahahaha... memang berbaloi-baloi... Tahniah abgYan (^_*)


Dan... yang menjadikan ianya lebih meriah apabila 2 my BFF iaitu divaShy diumumkan sebagai Pembaca Paling Sporting dan abgMaman dinobatkan sebagai Pembaca Paling Cool... woowww!! Tahniah my BFF... (^_*)

Mana x sporting & cool kan, BFF ku itu juga siap di interview oleh Hip TV... untung ade kawan mcm mereka yang sentiasa boleh menghiburkan diriku... xoxo [Tetiba sedih plak... sob... sob...]


Setelah sesi terakhir iaitu Majlis Potong Kek, kami semua yg join diberi keistimewaan untuk menonton filem Khurafat yang diarahkan oleh Shamsul Yusof dan lakonan beliau sendiri bersama Liyana Jasmay... marilah berpusu-pusu ke pawagam berhampiran coz filem ni berunsur seram yang sangat fresh... Tahniah pada team Khurafat!!


Mmg betul2 enjoy dapat join Party ini lagi2 bersama BFF dan teman2... Thanks pada Budiey atas penganjuran party ini dan ucapan khas buat budi... Selamat Menyambut Ulangtahun yang ke-4, semoga terus success dengan isu2 terkini lagi sensasi... All da best!!


:: JIKA KAU TAK DATANG ::

No comments: