Saturday, February 28, 2009

~GENG~

Last nite, my sis n my cousin dtg umah aku... so, my bro decide g tgk cite GENG-PENGEMBARAAN BERMULA... aku x lah minat sgt tgk cite kartun, but dgr dr respond org ramai & member2, teruja plak nak tgk... my bro lah yg belanja, thnx bro... habis je cite ni, aku mmg terhibur sgt2... aku bagi THUMBS UP la tuk citer ni... rasa bangga menjadi anak MALAYSIA... dari segi kualiti gambar & audio mmg superb... jln cite plak, simple & menghiburkan... ada scene sedih+kelakar+seram... mmg menarik!! so, kwn2 jom lah tgk cite ni, kita support produk MALAYSIA!!

SINOPSIS
"Ada sesuatu yang mengganggu ketenteraman Kampung Durian Runtuh. Penduduk kampung menyebarkan cerita tentang kewujudan suatu makhluk yang menggerunkan menjelang waktu malam, namun tiada siapa yang berani mencari kebenaran disebaliknya...Sehinggalah Badrol dan Lim, serta rakan-rakan baru mereka terjerumus ke dalam misteri tersebut tanpa disengajakan. Seekor haiwan aneh yang tidak diketahui asalnya, menjalin persahabatan dengan Rajoo dan membawa mereka semua ke suatu pengembaraan, jauh ke dalam hutan hujan Malaysia yang penuh dengan hidupan liar, termasuk seekor ular gergasi yang mistik. Sertai mereka, dalam mengungkap misteri dan merentasi cabaran di sekitar keindahan panorama flora dan fauna Malaysia"

Congrats to krew & tenaga produksi GENG... chaiyo chaiyo!!

6 comments:

Fairuz Selamat said...

tak sempat tgok lg ar.!!!

PrincessKawaii said...

best kan cte ni??
dah cakap dh :)

MHM said...

nasib baik mention aku yg blanje... penting tu... hahahaha

++ Diamond ++ said...

to fairuz...

bile free tgk ar..xrugi pun!!

++ Diamond ++ said...

to khaty...

yup khaty!!
best sgt2~~

++ Diamond ++ said...

to MHM...

eleh..poyo jer!!