Saturday, March 14, 2009

~Sayang You Can Dance~

Aku and mmber2 aku decided g tgk cite SYCD..
kteorg g 3 owg jer.. Aku+Nadia+Fendi..
Kteorg g tgk kat Times Square..
huhh..kteorg beli tiket kul 2.20..
masuk2 jer..lorh..kosong..
yelah,time keje kn..
so xrmai owg..sronok jer tgk..
Aku g pun coz nk tgk lakonan DAFI...
First filem dafi kn..
Harus support!!
Erm..aku rase cite nie ok
but jalan cite agak slow ar..
Scene yg pling aku suke time Dance Competition tu mmg best..=)
Anyway,aku still enjoy coz de DAFI..=P



SINOPSIS

Mia ialah seorang gadis yang begitu obses dengan tarian hip hop. Tapi bagi beliau adalah cukup mustahil untuk merealisasikan impiannya itu. Tapi semua itu berubah apabila hadirnya Remi dalam hidup beliau. Remi adalah seorang penari yang cukup berbakat dan berjaya menawan perhatian Mia. Mereka berdua disertai bersama Dafi dan Robby yang juga turut mahu merealisasikan impian mereka bersama dengan menyertai pertandingan tarian seluruh negara itu. Dengan begitu hampir memenangi pertandingan tersebut bapa Mia cuba untuk menghentikan segala cubaan Mia dalam bidang tarian ini termasuk cintanya terhadap Remie. Dengan kepercayaan mereka yang teguh kumpulan mereka hampir memenangi pertandingan tersebut sehingga Remie secara mengejut rebah di lantai.




~THE END~

2 comments:

Anonymous said...

awat x kutuk kaw kaw cite SYCD tu... kan kau kata mmg x best cite tu...muahahaha...cover ke??

TE-ARE |MOND|™ said...

xheran ar..
aku just kutuk jln cite jer coz lmbt..
but DAFI blakon best sgt2..