Sunday, January 18, 2009

Biskut Ovaltine

Hari Sabtu malam (17.01.09) after kakak aku blk keje, die ajk aku wat biskut ovaltine... aku orait je, maklum la da lama x mkn...lgpun, klu buat time raya, sure x mkn punye coz bnyk pilihan lain... so, time2 camni la masa yg sesuai... huhu...

Projek di mulakan jam 10.00 mlm, tetiba tepung sagu xde... kakak aku suruh g kedai, beli tepung sagu... smpi je kedai, nyonya tu bungkus sagu plak... (aku konfius!!) nyonya tu kata tepung sagu xde, sagu adalah... aku pun call la mak aku, rupenya tepung sagu tu nama lainnya tepung ubi... baru la nyonya tu x konfius... hahaha... nasib baik ada, leh proceed projek mlm tu...


Inilah bancuhan biskut ovaltine tu, nampak sedap x?? hehehe

apalagi, projek di terus kan... seterusnya membentuk biskut ovaltine... cantik x?? :)
ada butterfly + bulan sabit + flower + etc

masa utk membakar... masa ni dah x sabo dah... cepat le siap... nafsu mkn dah bergejolak wlpn dah dinner...huhu... tp yg plg x sabar my bro n my sis la... peace!!!


inilah hasilnya, mengembang plak biskut ni bila di bakar, nampak x cantik tp rasa nya mmg melazatkan... *hingga menjilat jari*


~Jemput makan~


...THE END...

1 comment:

Si Kawaii said...

wah!nmpk cm sedap je biskut tu..
nnt leh la wat lg pastu bwk g kls.
then kalo sedap,leh la khaty order tuk raya thn ni.
heheheh