Friday, January 16, 2009

~Register 4 sem 2~

15/01/09
Huhh..ari yg sungguh memenatkn..
nak tau nape penat??
Yelah..seawal jam 7.00 a.m aku bgun tido..
semangat nk g kolej coz nk register 4 sem 2..
Then aku plan ngan mmber aku smpai dlm kul 9.00 a.m..
so,jmpe ar mmber2 aku yg da lame xjmpe..
msing2 busy tanye pointer..
aku pun x ketinggalan gak join tanye pointer dieorg..


Then..kteorg pun beratur yg tuk register..
tetibe mmber aku kate nk PPS 3copy..
huhh..kat tangan aku cume de 1copy jer...
so,msing2 mengeluarkan idea ar mcm ne nk wat..
tetibe idea aku smpai..
aku ajak dieorg g umah aku..
coz kat umah aku de internet and printer..
coz area2 ctu xde CC..
mmber aku yg bernama Zulaiha pun menawarkn dri tuk nek kete die...
yelah..nk menapak ke umah aku yg jauh tu..penat beb!!!..
die menawarkn dri pun sebab die xwat PPS lg..
hampehhh punye budakkk!!

Thanx Azu coz menjimatkan tenaga aku..
so,kteorg meneruskan tujuan asal..
OMG..aku dpt giliran yg ke 332..
lame gler aku kena tggu coz giliran bru smpai 120...
Smbil menunggu tu..
kteorg pun buka ar kedai kopi..
mcm2 cite kuar..mane xnye..
masing2 lame xjmpe,so byk cite yg lum di storykn lg..


Tibe giliran kteorg..mak ai..byk gler step yg kteorg kena wat..
kena g setiap bahagian tuk mintak sign..
Plg bengang kat Jabatan Kewangan ar..
mane xnye..pnjng gler bratur..
1jam lbh aku bratur kat ctu..
bile da smpai kaunter kteorg tanye ar kat cnie nk wat pe..
dieorg kate nk sign and antar borg penangguhan bayarn yuran..
padahal kteorg da antar borg tu..
gler panas ar kat kakak yg suh kteorg g Jabatan Kewangan suh tnjuk slip pembayaran semata2...
then kteorg trus ar g ker bahagian len..
around kul 1.30 kteorg abis register..

pe lg..mse yg terluang ptg tu kteorg g karaoke kat Green Box Sungai Wang..
huhhh..penat gler!!
tp sebab karaoke punye psl..
penat langsung xjadi problem..
hehehehhehehe..
BTW..sory xbyk pic coz busy sgt..


~THE END~



No comments: