Saturday, May 9, 2009

~Hot.fm Mini Jam~

arini 09.05.09, aku bersama my bro, my sis dan srikandi - Alin, Ira & Lisa pergi ke Jusco Bukit Tinggi... Tujuan utama mmg untuk menjengah ke Hot.fm Mini Jam... Bila dgr2 promo kat radio & memandangkan xde apa2 plan, kitorg pun ke sana lah & tiba dalam kul 10.00am... Bile pergi je ke Mini Jam, masih blum lg ada apa2 yg menarik... Then, we all decide g isi perut dulu...

Dalam kul 11.30am, kitorg trus ke parking lot di mana Hot.fm Mini Jam berlangsung... Mmg enjoy kat sana dgn kehadiran penyampai2 radio Hot.fm & artis2 yg terlibat...

Purposely, aku mmg nak jumpa Leya... Suka sgt tgk die dr mula2 berlakon cite Idola... Luv her smile + she's so cute... Impian ku menjadi kenyataan... so, enjoy la tgk pic2 yg aku upload nie....yahoooo!!!!

Aku & Leya... she's so cute + sweet

Aku & Nubhan...cute gak!! hehe

My Sis & Nubhan...senyum sampai telinga... (",)

Aku & Fafau...sporting abis...layaaannn

Aku & FBI... mmg cool!!

Aku & Anne...comey nya!!

Alin & Anne... dua2 comey!!

Aku & Tini... She's so sweet!!

Aku, Lisa & Ikhwan...yeebaa...yeeebaaaa...

Aku & Fabulous Cat

Memang happening lah Hot.fm Mini Jam nie...
Penyampai2 radio Hot.fm semuanya sporting habis...
cayalah...anda mmg lebih hot dari biasa... ;)

~THE END~

6 comments:

Suzana Ikram said...

k zana rasa ramai2 dlm pic ni. teha la pilih cute. senyum smpi ketelinga.. geram gan pipi teha. hehehe.

TE-ARE |MOND|™ said...

ala kak, tetiba malu plak... hehehe... itu lah kak, bile tgk blk semua gambar, mcm iklan ubat gigi pun ada...hehehe... hepi sgt tu!!

MHM said...

Leya & Anne... comel + cute... ;)

_nissa_ said...

waa...byk pic ngn dorg ek..
beshnye la dpt g..

TE-ARE |MOND|™ said...

To MHM

huhuhuhu..minat leya and anne ker??
asal xnk amek gmbr ngan dieorg,malu ker??

TE-ARE |MOND|™ said...

to nisa

ye!! dpt bergambar ngan hampir kesemua panyampai radio hot fm..
mmg syok habis..best!!
xrugi pg..
so,next time leh g..he3